Mammas jobb

Hej!

Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att mamma ska komma. (hon sitter i möte)
.
Dagen, Jag har jobbat med svenska, spanska och bild. Längtar såååå till nästa vecka, jag ska till gamleby då. Jag glömde hemnyckeln hemma i morse. (anledningen till att jag sitter här) Jag kom på det när mamma körde mig till skolan men jag glömde av att jag skulle ta mammas istället när hon lämnade mig(kanske inte så smart)..... Men nu är jag här och ja väntar på att hon ska komma. Kanske ska jag ta bussen hem när jag fått nyckeln eller så kan jag åka med mamma hem när hon har slutat men då får jag vara här ett tag till. Kanske ska ta och måla lite eller komma på lite ideér till vad man kan designa(kanske ni har något förslag)
.
//Moa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0