Hellooooooo


Hello!
Idag så har jag äntligen redovisat matten. Jag vet det låter inte så kul men det är super och nu är det bara två problem kvar redovisa steg 11 i svenska och göra ett helt steg i matte som jag ska redovisa denna veckan, lite körigt där... Just det! Jag har nu tagit en bild med dagens outfit eftersom att jag inte hann ta en i morse så nu kommer den på eftermiddagen istället. Neeej, tyvärr så är datorn lite koko just nu och det funkar inte med bilden men den kommer senare ikväll, det lovar jag fast jag får nog hoppas på att datorn kan börja funka igen... Jaja hä kommer en annan bild istället för den bilden som datorn inte vill att ni ska se...
Jag har nånting i näsan kanske kan få bort det med tungan... Det är tur att dem är söta aha
Är det okej om jag hänger lite med er??? Han är inte så söt, kanske bara ögonen eftersom att han måste ta till hundvalpsblicken för att få vara med, han är ju lite udda, ja en APA han är nog inte den som jag helst skulle vilja vara med men han har söta ögon...
Om brandlarmet går följ dem gröna skyltarna som ser ut så här som den jag har bredvid mig. Ja, här har vi en liten brandapa...
//Moa ♥

Kommentarer
Postat av: Celine - hobbyfotograf

Sv; Hehe okej ;)

2011-03-08 @ 18:16:56
URL: http://zelines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0