Nu ska vi snart ut och åka i backen!

Hej!
Idag blir det en skiddag. Ikväll ska vi äta på restaurang och imorgon åker vi hem : ( fast ändå skönt att komma hem igen men jag vill stanna en vecka till!!!!!!!
Hej då!
//Moa ♥
PS. Var med på min tävling, du hittar den på kategorin Tävlingar. Här kommer lite bilder från fjällen:
utsikten från vårat stugfönster på kvällen, man ser solnedgången borta i bergen varje kväll
Så här ser jag ut när vi är ute och slalomar, bara näsan som syns..... Han som åker i liften är Melker (min kusin, Nils bror)
Nils (min kusin, Melkers bror) jag och mamma i sittliften Grizzly express, den är skandinaviens snabbaste sittlift och tar sig till toppen på 6 minuter, liften är 2 kilometer lång, backarna nästan längre!!
Olle (min lillebror) kan hoppa i hoppen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Fin blogg du har <3 Ses på söndag z)

2011-03-18 @ 16:26:34
URL: http://linnearapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0